تحویل سفارشات تهران 1 الی 2 روز کاری و شهرستان 5 الی 7 روز

کاری لطفا صبور باشد

ارسال پیک و پست

 

آخرین تحویلی بسته ها به پست و پیک 23 اسفند ماه میباشد در نتیجه فقط سفارش های ثبت شده تا تاریخ 23 اسفند ماه تحویل میگردند.(تهران و دیگر شهرستان ها)

سفارشات ثبت شده بعد از 23 اسفند بعد از شروع به کار اداره پست (۱۴ فروردین) ارسال میگردد.(تهران و دیگر شهرستان)

رویه های ارسال سفارش

  • از آجایی که یکی از مهمترین رویکردهای مزون رویال ایجاد لذت خرید آنلاین برای مشتریان عزیز می باشد لذا روش های ارسال کالا به قرار زیر می باشند;

ارسال به تهران‌

هزینه ارسال برای شهر تهران به روش زیر میباشد;

  • ارسال با پیک به مناطق 22 گانه شهر تهران
  • ارسال با تیپاکس برای حومه استان تهران
  • ارسال با پست پیشتاز با بیمه برای حومه تهران

ایام و مناسبت هایی (روز اول فروردین–تاسوعا و عاشورای حسینی–اربعین …) که منجر به تعطیلی مراکز حمل و نقل باشد
جهت ارسال سفارش با مشتریان عزیز هماهنگی خواهد شد که در اولین روز کاری ارسال انجام خواهد شد.

ارسال سفارشات تهران بصورت روزانه (1 الی 2 روز کاری) و با توجه به جدول زمان بندی شده کاربران و بالا بودن تعداد سفارشات در هنگام ثبت سفارش میباشد. از آنجایی که ترافیک و حوادث غیر مترقبه قابل پیش بینی نمی باشد لذا مشتریان عزیز شایسته است که در بازه زمانی تعیین شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند در غیر این صورت مسئولیتی بر عهده ما نمی باشد و هزینه ارسال مجدد به عهده مشتریست.

ارسال به شهرستان ها

اطلاعیه

❌مشتری گرامی با توجه به بالا بودن سفارشات و محدودیت پست تمامی سفارشات به نوبت ارسال میگردد لطفا در تحویل سفارش خود صبور باشید ❌

ثبت سفارش توسط فروشگاه مزون رویال 1 روز

ارسال بسته توسط پست با توجه به بالا بودن سفارشات 6 الی 7 روز

مشتری گرامی با توجه به بالا بودن تعداد سفارشات و محدودیت در شرکت های ارسال کننده ثبت کلیه سفارشات به ترتیب بوده و 1 الی 2 روز بعد از خرید ثبت میشود و 6 الی 7 روز کاری ارسال میگردد . لطفا در تحویل سفارش خود صبور باشید (تهران و شهرستان) چنانچه بسته خود را تا 8 روز تحویل نگرفته اید به شماره 09190184231 با عنوان عدم تحویل سغارش در واتساپ پیام دهید

شرکت پست با توجه به فاصله مقصد کالا برای خریداران شهرستان ظرف مدت 6 الی 7 روز کاری، کالا را تحویل مشتریان عزیز خواهد داد.

در صورتی که شهر محل سکونت شما تهران و جزء مناطق 22 گانه تهران هستید برای تحویل هر چه سریع تر سفارش خود از روش پیک موتوری فقط مناطق 22 گانه تهران برای ارسال سفارش استفاده کنید در غیر این صورت سفارش شما با تاخیر (پست یا تیپاکس) ارسال خواهد شد , با تشکر (فعلا قطع میباشد)

 

نکات قابل ملاحظه در هنگام تحویل کالا

  1. به مشتریان عزیز اکیدا توصیه می شود هنگام تحویل سفارش قبل از امضا رسید تحویل کالا ،حتما کالای سفارش داده شده را با کالای ارسالی مطابقت داده و در صورت مغایرت، کالا را تحویل نگرفته و با واحد خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.
  2. در صورتیکه مشتری بدون رویت کالای سفارش داده شده ،کالا را از متصدی تحویل بگیرد و رسید تحویل کالا را امضا نماید بدیهیست به معنای تایید سفارش از سمت مشتری می باشد و در این صورت مزون رویال هیچگونه مسئولیتی در مورد عودت کالا ندارد.
  3. مشتریان عزیز باید در هنگام تحویل سفارش کارت شناسایی معتبر و یا کارت ملی به همراه داشته باشند.